Re: Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 14 Nov 2009 - 12:45:25 MET

kamil pisze:
> "Piotr Gogolewski" <docent@panoramix-net.pl> wrote in message

> Malo kto sypia w serwerowni, a nawet gdyby sie zdecydowal - temperatura i
> halas beda znacznie wiekszym zmartwieniem, niz diody. :-)

... śmiej się... jako dzieciak pracowałem przy monitoringu pewnego
systemu (w pomieszczeniu piszczało 7 modemów zbierających zamówienia).
Pracowałem też na nocki, nie raz przyciąłem komara na nocnej zmianie.
Po pół roku nie mogłem w domu spać, jeżeli nie włączyłem komputera
(wtedy zasilacze nie były takie ciche, jak dzisiaj...).

--
Dominik Siedlak (bachus)