Re: Jaka grafika PCI-E za 400-500PLN

Autor: Michał <mbierwia_at_wywalto.o2.pl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 21:07:49 MET

> A może warto dopłacić 40PLN i kupić jakiegoś Radeon 4870 z 1GB ma
> pokładzie?
> Choćby takiego:
> Radeon 4870 HIS 1GB (H487FN1GP) - 540PLN

Nie macałem więc się nie wypowiem. Ale przypuszczam, że w przyszłości
znajdą się tytuły, w których 4870 1GB będzie się sprawował *zdecydowanie
lepiej* niż 4850 512MB, chociaż wówczas wydajność obydwóch może być
niewystarczająca...

> tylko wtedy trzeba by było zastosować przejściówkę na dodatkowe
> zasilanie 6
> pinowego PCI, czy takie rozwiązanie jest bezpieczne ?

Jest bezpieczne, zresztą przejściówka i tak pewnie będzie w pudełku z
kartą.