Re: Laptop Toshiba ja usunąć pyłki z matrycy

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 21:03:46 MET

"Piotr M" <xxx@xxx.pl> wrote in message
news:3mtgyc3auml3.1ii4i6u6f9vkf$.dlg@40tude.net...
> w laptopie Toshiba A200? Wyglądają jak takie malutkie ziarenka piasku, a z
> kilkanaście sztuk w środkowym dolnym miejscu (nad znaczkiem HP)

ke??

> To matryca składa się z jakiś warstw co można tam wtargnąć bezboleśnie i
> powycierać/usunąć brudy? Rozbierałem kilka razy lapki ale matrycy
> nierozwarstwiałem. Inwazyjna robota? Jest gdzieś opis?

matryca jak najbardziej sklada sie z warstw, tyle ze po rozebraniu szanse na
poskladanie masz zerowe (a i zawartosc trujaca jest\byla)

przed matryca masz zazwyczaj jej oslone - matowa lub swiecaca ktora moze
(ale niekoniecznie musi) dac sie oddzielic od matrycy

> Laptop na gwarancji, można to zrobić tak aby jej nie utracić? Oddać nie
> mogę bo mi codziennie potrzebny.

zapomnij o gwarancji po takim zabiegu

> Przy okazji jak wymienić głośniczek?

rekami, wyjmujesz glosnik i wkladasz nowy ;)