Re: [problem] NTT Core Quad nagłe wyłączenia

Autor: Łukasz Lech <lechll_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 11:11:50 MET

Michał pisze:

> zimne luty, zbyt mocno dokręcona karta graficzna w taniej obudowie
> (przesunięcia styków), zabezpieczenie termiczne na zbyt niskim progu,
> złe ustawienie reakcji płyty na zmianę obrotów wentylatora lub
> temperatury CPU (wyłącza niepotrzebnie, np gdy prędkość wentylatora
> spada), nie kontaktuje któreś ze złączy zasilających, zwarcie, awaria
> zasilacza - to mi przychodzi do głowy

Dzięki, to długa lista, jet co sprawdzać.
Jak na razie problem się nie powtórzył (byle nie zapeszyć), może
faktycznie tak się zachował po długiej przerwie. Zapomniałem dodać, że
przez 5 dni było przykręcone ogrzewanie - temperatura pomieszczenia ok 15st.

--
Łukasz Lech
http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko