Re: Laptop Asus, płyta odzyskiwania i język

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 10:55:03 MET

On Thu, 12 Nov 2009 17:45:02 +0000 (UTC)
"Artur Marianski" <no@spam.com> wrote:

> Tomasz Minkiewicz by napisa:

> Nie pokazało się dlatego, że musiałeś przerywac proced recovery w
> którymś momencie, np zamykając to "dosowe" okno, które wykonywało
> cały czas skrypt instalacyjny dodatkowego oprogramownaia i
> sterowników, pomimo że system mógł już wyglądać jakby został
> zainstalowany w pełni (jest już pulpit i reszta).

Dwa pierwsze razy zrestartowałem system (nie licząc jednego czy dwóch
samoistnych restartów podczas instalacji) gdy wyglądał na praktycznie
gotowy, tylko kręcił sobie kursorem oczekiwania i co jakiś czas
wyskakiwało tekstowe okienko instalacji różnych rzeczy (ATI-cośtam,
Synaptics-cośtam itp. itd.). System był już wtedy całkowicie po
angielsku i nie dawało się tego zmienić.
Za trzecim razem okienko wyboru języka wyskoczyło na pewno wcześniej
(chyba wcześniej, niż pierwszy raz pokazał się pulpit, ale nie jestem
pewien). Bodaj zaraz po pytaniu, czy chcÄ™ konfiguracjÄ™ oobe, czy tÄ™
drugą (nie pamiętam, jak się zwała). Ale dwa pierwsze razy wybierałem
w tym miejscu tak samo.

Dobra, nieważne. Jak gówniarz znowu zaświni system, to i tak nie będzie
mi się chciało dłubać przy tym recovery i dostaną normalne Ubuntu.
Szybciej pójdzie, a język można zmienić w dowolnym momencie.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>