Re: Laptop Asus, p³yta odzyskiwania i=?UTF-8?B?asSZenlr?=

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 07:23:06 MET

Day Thu, 12 Nov 2009 19:59:10 +0100, Gupik wrote:

> wygl±da na to ¿e lepiej kupiæ laptopa baz systemu, i samodzielnie go
> sobie zainstalowaæ, a potem zrobiæ obraz tego, a nie kupowaæ z ju¿
> zainstalowanym systemem, tylko nie wiem czemu prawie wszystkie laptopy
> s± sprzedawane z ju¿ zainstalowanym ¶mieciem.

Bo 90% u¿ytkowników komputerów nie potrafi sobie zainstalowaæ OS'a. Ba!
Wiêkszo¶æ z nich nie wie co to takiego ten OS.

Teraz wyobra¼ sobie ¿e kupujesz auto, a sprzedawca mówi Ci ¿e masz sam sobie
silnik w³o¿yæ.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie ¶rodka nigdy nie wiadomo, co jest przys³owiem, a co zwyk³±