Płyta wykrywa niższą częstotliwość pamieci...

Autor: KZ <nie_mam_at_adresu.email.pl>
Data: Wed 11 Nov 2009 - 19:39:59 MET

Mam drobny problem - płyta (Asus P7P55D) ustawiona na Auto widzi pamięci
(OCZ Platinum DDR3 1333MHz) jako 1067 MHz (same pamięci sprawdzałem - są
takie jakie miały być czyli powinny chodzić na 1333 MHz). Po wymuszeniu w
biosie ręcznie 1333 MHz, timingi ustawiają się na 9-9-9=24 (zamiast
7-7-7-20) jeżeli ustawione są na auto. Czy może ktoś podpowiedzieć czym to
może być spowodowane ? Czy powinienem ręcznie wymusić fabryczne timingi ? I
czy pamięci działające na wolniejszych ustawieniach niż fabryczne mogą być
przyczyną BSOD'ów (walczę z nimi pod Win 64 bit) ?

KZ