problem Dyskiem Express Card

Autor: grzegorz <g>
Data: Wed 11 Nov 2009 - 19:14:17 MET

Witam,

niedawno kupiłem Dysk PQI na Express Card do laptopa.
Zainstalowane sterowniki identyfikują go w menadżeże jako dysk SCASI/RAID.

Dysk chodzi pięknie jednak problem pojawia się gdy ThinkPad
zostanie wyłączony z zasilania i pracuje na samej baterii.
Efekt jest taki że po około 1 minucie dysk się wyłącza.
Musze go wtedy wyjąć i włożyć ponownie do gniazda aby zadziałał
i pojawił w systemie ale po około minucie znów sie wyłącza.

Nie mogę znaleźć co odpowiada za jego wyłączanie, sprawdziłem juz chyba
wszystko.
Może ktoś zna problem i pomoże ?

PS. Modem Huawei na ExCard działa bezproblemowo cały czas, nawet na
zasilaniu bateryjnym.

--
grzegorz