Re: Zdalne uruchomienie komputera.

Autor: a <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 21:01:11 MET

Użytkownik "Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

> Karta zintegrowana z płytą.

To nie ma znaczenia. Pytam o sposób podłączenia do procesora (w
uproszczeniu). PCI albo PCI-E.

> Jak to włączyć?

Ja mam w Biosie "wake on PCI", "wake on PCI-E" i jeszcze o ustalonej porze
czy jakoś. Kartę zintegrowana mam na PCI-E, więc po właczeniu odpowiedniej
opcji w biosie i komputer startuje po wysłaniu odpowiedniego pakietu.
Jeszcze jest istotne to, że sterowniki w windows domyślnie wyłączają WOL w
mojej karcie i trzeba zmienić im budzenie na "włączone".

> Czasem potrzebuję dostać się do swojego komp będąc w pracy.

To jest zrozumiałe, pytałem się po co dodatkowa karta ;-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj