Re: Zdalne uruchomienie komputera.

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 21:15:00 MET

On Mon, 9 Nov 2009 11:13:36 +0100, "Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>mam komputer ze zintegrowaną kartą sieciową. W BIOSIE nie ma opcji WOL
>(budzenia przez kartę sieciową) i z informacji producenta nie ma tej opcji.
>Płyta jest ATX.
>Czy jest jakas szansa na uruchomienie usługi zdalnego odpalenia komputera
>(np dodatkowa karta sieciowa)?

a to ja sie po chamsku podlacze z pytanie, czy ktos wie jak uruchomic
komputer po WiFi. zdaje sobie sprawe, ze chyba niemozliwe jest
wlaczenie go jesli, jest na sztywno wylaczony, ale czy w przypadku np.
standby WOL dziala tak samo? jak kiedys nie mialam problemow z
budzeniem sprzetu na drutach, tak po WiFi mi sie nigdy nie udalo,a le
to bylo ladnych pare tlat temu. <rs>