Re: Laptopy z Markietów

Autor: Andrzej <droni_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 13:11:00 MET

On 8 Lis, 18:46, Gupik <brudas25NOS...@interia.pl> wrote:
> chcę kupić laptopa [ do 2 tyś ] Asus , MSI , Toshiba , najbliżej mam do
> Media - Markt , Euro, Vobis , sporo sprzętu na wystawach, ceny tez takie
> sobie, czy warto tak kupić. czy lepiej gdziekolwiek indziej, chcę kupić
> sam laptop, bez systemu, i postawie linux,a na nim.

Do marketów daje się najczęściej sprzęt o rozwiązaniach technicznych z
niższej półki, tanie plastiki, słabe klawiatury. Np. taka toshiba
quosmio - super sprzęt tylko żadnych sterowników pod win xp czy linuxa
wszystko wyprodukowane tylko dla visty, Asus taki sam przepadek -
tutaj serwis tez nie jest najlepszy, szczególnie pogwarancyjny - 1
serwis w kraju. Fujitsu - sprzęt do marketów psuje się tak często iż
czasami trudno nadążyć z naprawami.

Podsumowanie. Sprzęt marketowy to urządzenia dla ludu, który nie
przykłada się za bardzo do rozwiązana technicznych tylko do wizualnych
fajerwerków. Stworzony z myślą o użytkowaniu go max do 2 lat.
Późniejsze naprawy szczególnie konstrukcji bardzo wyżyłowanych jest
kosztowne i nie opłacalne. lepiej kupić sobie następny, co przy
zakupie za 2000zł nie jest przeszkodą, ale przy zakupie za 5000zł
jakiego HP z serii DV to już może być niekomfortowe rozwiązanie.