Re: Laptopy z Markietów

Autor: z <zch28_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Nov 2009 - 22:36:03 MET

G Nowak pisze:

> Podobno marketowe to nizsza jakosc niz wszystkie inne (wzgl
> awaryjnosci). Najlepiej kupic jakis tanszy model "biznesowy".

O w mordę. Bez systemu będzie ciężko.
Nie ważne gdzie. Ważne co i z jaką gwarancją. Serwis i tak zewnętrzny.
Ostatnio skłaniam się ku temu:
http://www.komputronik.pl/index.php/product/81909/Notebooki-i-netbooki/Notebooki/DELL_Studio_1555_T4200_-_ATI4570_-_2GB_-_250GB.html
Podobno dobre wykonanie i gwarancja.
Taki złoty środek. Na placu boju była jeszcze Toshiba i Lenovo ale
znajomy spec od naprawiania nienaprawilnych laptopów zachwala Della.

PS. jest tylko kwestia "trzasków" na karcie dźwiękowej przy korzystaniu
z bezprzewodowej sieci, niektórzy słyszą coś takiego.