pendrive - bardzo wolny zapis

Autor: Bolbo <bbak_at_bb.onet.pl>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 12:31:47 MET

Witam
Nie wiem czy to odpowiednia grupa.... ale.
Od jakiegoś czasu odkąd zacząłem używać pendrive'a Kingston Data Traveler
2gb męczę sie potwornie przez bardzo wolny zapis załączników z meili.
Np załącznik 2mb zapisuje jakieś 3-4 minuty! masakra. Na innym penie jakimś
bez nazwy zapis trwa kilka sekund.
Przejrzałem opcje NIS2010 czy nie ma tam skanowania jakiegoś niepotrzebnego
ale nic nie znalazłem... ale j/w na innym jest wszystko ok.
Podczas normalnego kopiowana np z hdd na pena zapis jest oko 6mb/s tak ze
jest ok.
Gdzie szukać przyczyny.
dzięki za pomoc
pzdr