Re: Modernizacja do RACK

Autor: Andrzej <droni_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Nov 2009 - 12:29:14 MET

On 3 Lis, 10:44, "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <bab...@jewish.org.pl>
wrote:

> Nie zawsze sie da zrobić porządek do końca. Jak robisz wszytko od
> podstaw to zaplanujesz z głową. Ale jak coś przerabiasz to bywa różnie
> - zwłaszcza jeśli Twoej pomysły nei zyskuja akceptacji szefów od kasy.
> Mam jedną serwerownię gdzie kable wychodzą na wszystkie strony jak
> skrzynce telefonicznej w Bejrucie. Wygląda okropnie ale tak być musi.
> Problem w tym że wcześniej była mała szafka na ścianie. Szafka okazała
> się za mała na powiekszający się sprzęt a do tego ścianę kuto pod nowe
> zasilanie i nei mozna bło w starym miejscu postawić czegoś innego.
> [...]

Poważna instytucja finansowa, zarządzają milionami zł dziennie,
serwerownia jak marzenie. sprzęt z wysokiej półki, tak wielka
plątanina kabli, ze przez 30 minut nie mogłem się zorientować gdzie
jest podłączenie złącza zapasowego, później dopiero były porządki ale
ktoś tak porządkował iż usunął modem zapasowy, fizycznie wyrwał go ze
ściany i porzucił w śmietniku, To czy firma dba o porządek w
serwerowni w dużej mierze zależy tylko od ludzi, którzy tam pracują
lub zarządzają.