Re: Modernizacja do RACK

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 02 Nov 2009 - 18:30:05 MET

Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> A reagłaty z IKEA z drucianymi i plastikowymi koszami-szufladami
> całkiem fajnie sprawują się w jednej z serwerowni jako miejsce na
> narzędzia, kabl,e części i inne duperelki obok szaf 24U.
A to normalka, ja stosuję plastikowe składane kosze z castoramy (w
kazdym markecie dostępne ~10zł, w castoramie po 6.49), które mają na
szerokość ~44cm (w środku) i idealnie w to wchodzą elementy 19"
(pionowo, jeden obok drugiego, tak że z góry widać ich fronty).

Ale co innego składowanie osprzętu typu skrzynka patchkordów na zapas, a
co innego działająca infrastruktura. Jeśli ktoś ma w "własnej"
serwerowni taki syf, to wolę nie widzieć jego konfiguracji softowej (a
tymbardziej współpracować z kimś takim). Porządek w drutach można zrobić
nawet za 5zł, skrzynka "rackopodobna" może być nawet z OSB zrobiona w
30minut, a wiązki kabli można "ucywizować" paskami (3zł za 100szt), byle
miało to sens funkcjonalny, a nie jedyny zamysł "ma być tanio".