Re: Modernizacja do RACK

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 02 Nov 2009 - 15:41:04 MET

On Fri, 30 Oct 2009 20:52:09 +0100, BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org>
wrote:

>- Serwer zamontowałem w resztkach obudowy ATX, najmniejszej jaką
>znalazłem, o głębokości fabrycznej 44cm, ale pozbawionej frontpanelu
>(zyskałem ~2,5cm), zamontowana poziomo w racku i "śledziami do klienta"
>a były-przód-obudowy dotyka pleców szafy, oraz używam specjalnie
>zorganizowanych wtyczek kątowych (zasilania 230v i rs232, RJ45 się
>mieszczą). I tak zamykając drzwiczki dociskam kable, co jest conajmniej
>niefajne.

W jednej serwerowni mam coś takiego:
http://www.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=133&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=666#
To mam 46cm głębokości obudowy i tyle jest nawet po podłączeniu kabli
bo z tyłu jet taka półeczka na dnie chroniąca etyczki przed
wyłamaniem. A widziałem oparte na płytach MSI jeszcze płytsze serwery
ale to raczej o szerokości 14 cali a nei 19.

Zdrówko