Modernizacja do RACK

Autor: orcio <orcio_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 20:07:26 MET

Witam
Planuję modernizację sprzętu w małej sieci (15-20 użytkowników) Mam
miejsce na szafkę RACK 19" wiszącą o głębokości 40cm. Do szafy ma wejść
UPS, Serwer, 2x switch 16. UPS APC znalazłem na tą głębokość switch też
się zmieści co do serwerów to nowe teraz są robione na 1-2U za to bardzo
głębokie czy jest sens sie gimnastykować i szukać czegoś co się zmieści
czy wstawić tower? Czy urządzenia przystosowane do szaf RACK mają jakąś
przewagę nad "wolno stojącymi"? niektóre serwery IBM miały chyba
możliwość instalowania jako rack a były jako tower.

P.S. Chodzi o sprzęt, do tego sieciowy dlatego pozwoliłem sobie puścić
na 2 grupy.

orcio