Re: Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok

Autor: Piotr Gogolewski <docent_at_panoramix-net.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 20:58:26 MET

Wskutek reakcji <4ae6c4f7$1@news.home.net.pl>
z molekułą DooMiniK powstało:
[...]
> Czy tylko ja jestem przewrażliwiony na punkcie ogromnej ilości diód,
> które w obecnym sprzęcie elektronicznym potrafią zrobić dyskotekę
> w nocy?
>
> Rozumiem, że to dodatkowy koszt - ale moim zdaniem każdy taki sprzęt
> powinien mieć możliwość WYŁĄCZENIA tego.

Dziurkacz do papieru + folia aluminiowa. Uzyskane krążki podkleić za
pomocą folii samoprzylepnej w stosownych miejscach. Estetyczne (jeśli
dobierzemy stosoną folię i działa jak diabli (ja akurat diody lubię,
z tym że tylko tam, gdzie są *potrzebne*, znaczy się do dysków/
ethernetu w sprzęcie nieco większym niż domowe blaszaki, do portów
w 19" switchach - to dopiero choinki, :-> zawału byś dostał, etc...
:)).

--
Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
-{ klucz PGP & Geek Code: mail docent@panoramix.net,pl -s"get pgp" }-