Re: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 10:56:14 MET

On 2009-10-25 13:40:23 +0100, Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> said:

> Dopłacanie za markę? Bez żartów, to nie Apple czy Leica :) Przyzwoita
> obudowa nie kosztuje "stówkę". O degustibusach nie dyskutuję, mnie tam
> się pojednycze modele w miarę podobają (Antec Gamer Three Hundred,
> Applowa tarka czy Chiefec Mesh)

Dokładnie. Składając tego pierwszego peceta (po wieeeelu latach
obcowania z eleganckimi Jabcokami), najwięcej czasu nie zajęły mi wbrew
pozorom risercze procesorów, kart graficznych itepe, ale właśnie
znalezienie obudowy, która byłaby raz że funkcjonalna, a dwa, drobiazg
taki, podobała się. Długo na pierwszym miejscu były obudowy HTPC w
stylu komponentów audio, ale raz że te co fajniejsze mają ceny od około
1k zł w górę, a dwa chwilowo miałbym problem ze znalezieniem miejsca na
to. Wyszukanie czegoś, co nie miałoby setki migających diodek, okna,
zwykłych drzwiczek i mega tandetenego plastiku, zajęło mi bagatela
ponad 3 miesiące (bo i tak trzeba było wszelkie znaleziska weryfikować
naocznie).

> choć i tak nie widać bo stoi obok biurka.

No ja akurat wybrałem taką, którą bez wstydu mogę postawić NA biurku ;-)

> Reklamować "bo audio trochę szuszczy"? Nikt Ci tego nie uzna :)) Jak
> kupiłeś przez sieć ("konsumencko") możesz myśleć o zwrocie w 10 dni.
> Tyle.

Dawno już minęło, bo kupowanie bambetli zacząłem od obudowy właśnie,
więc w chwili odpalenia było po jabłkach. No nic, wykręce cały ten
moduł audio-USB i przejdę się do kogoś sprawdzić czy też będą takie
jaja z dźwiękiem.

--
Pozdrawiam
de Fresz