Re: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 13:40:23 MET

quent wrote:

> Masz tendencje do popadania w nowobogacka maniere przeplacania za marke.

Dopłacanie za markę? Bez żartów, to nie Apple czy Leica :) Przyzwoita
obudowa nie kosztuje "stówkę". O degustibusach nie dyskutuję, mnie tam
się pojednycze modele w miarę podobają (Antec Gamer Three Hundred,
Applowa tarka czy Chiefec Mesh) choć i tak nie widać bo stoi obok
biurka.

> Poza tym jesli obudowa jest na gwarancji to ja zwyczajnie reklamuj.
> Albo kup cos 3x tanszego a za roznice w cenie zrobisz sobie dobrze ;-)

Reklamować "bo audio trochę szuszczy"? Nikt Ci tego nie uzna :)) Jak
kupiłeś przez sieć ("konsumencko") możesz myśleć o zwrocie w 10 dni.
Tyle.

Grzegorz