Re: Jaka karta telewizyjna do kompa??

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 09:50:43 MET

Marx pisze:
> a Phoenix za 30zl nie da rady....?
> Trzeba jednak uczciwie przyznac ze ogladanie poprzed karte DVB na kompie
> nie jest dla lamerow. Skonfigurowanie oprogramowania, ktore dziala, i to
> dziala stabilnie, nie jest prosta sprawa.

Otóż to. A phoenix przeważnie występuje jako "goła płytka na drutach".
Mało który user chce mieć plątaninę "własnoróbek" dookoła komputera, do
tego kupa softu, miesiąc grzebania po forum i ściągania zawirusowanych
programów, tylko po to by obejrzeć TV.
Dlatego doradzałem rozwiązania proste i stabilne, w efekcie dające
"gotowe pudełko z guziczkiem ON/Off"...