Re: Jaka karta telewizyjna do kompa??

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 09:03:31 MET

BartekK pisze:

> I ciekawe jak zamierzasz doradzić sprawę dostępu do karty (CAM
> interfejs)? Bo pirackie dekodowanie cyfry nie działa od dawna...

a Phoenix za 30zl nie da rady....?
Ostatnio tak odpalilem TNK.
Mam karte TwinHan 1041, i jak TVP dawala HD za darmo to tez chodzilo.
Trzeba jednak uczciwie przyznac ze ogladanie poprzed karte DVB na kompie
nie jest dla lamerow. Skonfigurowanie oprogramowania, ktore dziala, i to
dziala stabilnie, nie jest prosta sprawa.
Proponuje lekture laki.dvhk.pl a w szczegolnosci forum i dzialu "karty DVB".
Marx