Re: Wybor laptopa

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 20:31:25 MET DST

Dnia 2009-10-24 19:29, Użytkownik Piotrek napisał:

> praktycznie w kazdym masz mozliwosc rownie bez problemowej rozbudowy pamieci
> jak w dekstopie.
> kosci sa ogolnie dostepne, czesto jest wolny slot na dodatkowa pamiec,
> dostep do kosci pamieci jest rozniez latwy.

Stwierdzenie "często jest wolny slot" oznacza że równie często
togo wolnego slotu nie ma, czyli twoje stwierdzenie o równie
łatwym zwiększeniu pamięci jest nieprawdą.

> a o czyms takim to ja nigdy nie pisalem.
> czytaj ze zrozumieniem.

To może sam czytaj ze zrozumieniem. To co ty sam napisałeś oznacza
że ilość wolnych slotów i dostęp do nich powinien być taki
jak w desktopach.

> nie wykrecam kota ogonem, poprostu szkoda mi czasu na dyskusje z kims kto ma
> problem ze zrozumieniem jednego prostego zdania.
> tak ze z mojej strony koniec dyskusji z toba chyba ze wreszcie zrozumiesz co
> sie do ciebie pisze.
> bo dyskutowanie o tym co sie tobie wydaje to naprawde strata czasu

Stratą czasu było pisanie wprowadzających ludzi stwierdzeń o
porównywalnej łatwości rozbudowy pamięci w netbookach.
Strzeliłeś bzdurę i teraz brak cywilnej odwagi do przyznania się.
Bo na udowodnienie swoich racji szans nie masz.
Z mojej strony EOT.

Pozdrawiam