Re: Wybor laptopa

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 19:29:21 MET DST

> W dalszym ciągu proszę o podanie tego netbooka w którym możliwość
> rozbudowy jest taka sama jak w komputerze stacjonarnym ?

praktycznie w kazdym masz mozliwosc rownie bez problemowej rozbudowy pamieci
jak w dekstopie.
kosci sa ogolnie dostepne, czesto jest wolny slot na dodatkowa pamiec,
dostep do kosci pamieci jest rozniez latwy.

> Czyli który ma podobna ilość slotów do zamontowania tej pamięci ?

a o czyms takim to ja nigdy nie pisalem.
czytaj ze zrozumieniem.

> Odpowiesz czy będziesz wykręcał kota ogonem że źle cytuje i nie
> czytam ze zrozumieniem ?

nie wykrecam kota ogonem, poprostu szkoda mi czasu na dyskusje z kims kto ma
problem ze zrozumieniem jednego prostego zdania.
tak ze z mojej strony koniec dyskusji z toba chyba ze wreszcie zrozumiesz co
sie do ciebie pisze.
bo dyskutowanie o tym co sie tobie wydaje to naprawde strata czasu

--
pzdr
piotrek