Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 15:31:50 MET DST

> A nei myślałeś o jakim zdalnym dostępie? VNC, Zdalny dostęp,
> TeamViewer czy coś podobnego? Ja tak własnie pacuję.

jak juz cos to raczej wirtualny desktop(rozwiazanie Citrixowe lub vmware,
chociaz to drugie mniej udane).

co nie zmienia faktu ze to by bylo raczej komplikowanie sobie zycia i jakos
daje rade sobie z notebookiem, ale nikogo nie oszukuje ze mi wystarczy tylko
myszka do komfortowej pracy.
mam normalnie, mysz, klawiature, drugi zasilacz, podstawke pod
notebooka(ekran na wysokosci wzroku) do tego drugi monitor(pracuje na
dwoch), kabel sieciowy itd itp :)

inaczej to mordega a nie praca komfortowa

--
pzdr
piotrek