Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Tomek <labeo7_USUN__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Oct 2009 - 19:07:24 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości ...

> To po co kupowałeś komputer przenośny? Trzeba było stacjonarny.

Ze względu na to, że nie korzystam cały czas z niego, wtedy zwijam go i
chowam do biurka - w ten sposób mam znacznie wiecej miejsca na biurku.
Druga sprawa to jak pisałem ma on ekran 17,2" panoramiczny, duża klawiaturę,
duże klawisze, osobno numeryczną, wiec praktycznie nie ma róznicy jesli
chodzi o ergonomie pracy w stosunku do stacjonarnego.

T.