Re: upgrade kompa Amd X2/radeon

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 09:48:52 MET DST

e-wrobel wrote:
> Moja konfiguracja:
> Amd dualCore x2 3800+ 1MB cache l2
> Grafika: Radeon 1650 silent pipe

> Otóż, całość działa pod 32 bitową vistą i przyznam się, że do pracy nic
> lepszego nie potrzebuję, ale...ostatnio zakupiłem grę Prey i działa to
> przyzwoicie w w natywnej rozdzielczości mojego 22 monitora, natomiast na
> otwarych terenach trochę tnie. Zastanawiam się nad rozsądnym upgradem
> kompa,

Najroządniej jeśli chodzi o gry -> Xbox 360.

> zaczynając od procesora.

Ale czego chcesz od tego procesora?

> Czy sądzicie, że zmiana procesora na powyższy znacząco przyspieszy kompa
> jako konsolę do gier?

Nie wiem jak inni, ja sądzę że to nic nie da. Wąskim gardłem wydaje mi się karta graficzna.

> Kompa zawodowo używam do zastosowań
> administracyjnych (Virtualbox i dwa trzy systemy odpalone jednocześnie)
> oraz czasem coś koduję (ale głównie bash + python).

Zmiana grafiki nic nie zepsuje, a polepszy gry.
Ale do strzelanek i tak lepiej (taniej) mieć konsolę.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL