Re: nie umiem go ochlodzic

Autor: wZrokowiec <wzrokowiec_at_gmail.com>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 22:55:49 MET DST

Opieram sie na wskazaniach programu do mierzenia. Faktycznie moze tak
byc, ze program Asus PC Probe II wskazuje zle, ale kiedy go nie
mialem, to BIOS wskazywal podobne przedzialy temperatur. Oczywiscie po
tym, jak komputer szybko wlaczylem po samoistnym wylaczeniu.

Jak dotykam palcem gornej blaszki radiatora, to jest (tuz po
wylaczeniu) dosc mocno goraca. Nie mam doswiadczenia z innymi
komputerami i radiatorami, zatem nie mam tez porownania i wyczucia.

Nie. Nic takiego nie zaobserwowalem. Dopoki dziala wielki wentylator
biurowy postawiony na ziemi przy komputerze wszystko jest ok i temp to
32-35 st. C.

> wiele płyt na których się procesory przegrzewały, grafiki gotowały itp, bo zasilacz dawał zbyt wysokie i źle odfiltrowane napięcie>>

Kupilem chyba przyzwoity, bo Tagana. Slyszlem, ze to dobra marka i nie
powinno byc problemu. Chyba, ze wadliwy egzemplarz zasilacza.

wZ