Re: z serii wiecznie zywych - drukarka

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 21:40:38 MET DST

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości
news:6p1sd5d391sne3no57q97d90lamh87odko@4ax.com...
> z tymi wielkimi kombajnami canona typu image runner nigdy nie mialem
> najmniejszego problemu.

To był canon MF4660PL a problem polegał na tym, że urzadzenie stało u Pań,
które nie znały angielskiego i jak pokazywało jakiś komunikat na
wyświetlaczu to mnie wołały. :-)
Co ciekawe w instrukcji po polsku komunikaty były polskie. Więc zadzwoniłem
do canona i podesłał mi firmware z polską wersją jezykową. Ot cały problem.
:-)
A tak to ma 40 tyś. stron i działa bez zarzutu. Tonery pasują od HPLJ 1010.
W HPLJ 1100 (przebieg 67 tyś.) padła mi folia utrwalająca.
Mam też Brothera HL-1250 z przebiegiem ponad 100 tyś. str. z oryginalnym
bębnem przewidzianym na 20 tyś. stron. :D