Re: z serii wiecznie zywych - drukarka

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 21:00:28 MET DST

On Tue, 20 Oct 2009 20:43:54 +0200, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
wrote:

>Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości
>
>To jest nowy model Lexmarka, więc normalne są problemy wieku dziecięcego.

hehehe. dzieciecego. no niby tez moze byc, choc nie powinno. pamietam
jak moja domowa HP1100, ktorej teraz, mimo, ze juz leciwa, w zaden
sposob nie moge zamordowac, po dwoch miesiacach przestala wciagac
kartki. byla cala akcja protestacyjna, zwroty, a ze HP sprzedal tego
mase, to wykombinowal jakis dynks, ktory sie wklejalo w podajnik. jak
mowilem, mimo tego dzieciecego narowu przezyla okres dojrzewania,
pewnie kryzys wieku sredniego i teraz w czasie swojej jesieni zycia
sprawuje sie nadal swietnie. no nie wyrzuce tak staruszki na bruk.
predzej ja zamorduje.

>tego co pamiętam to też na początku miałem problemy z urzadzeniem
>wielofunkcyjnym canona, ale serwis stanął na wysokości zadania i za jakiś
>czas podesłał mi na maila nowy firmware i teraz działa jak złoto. :-)

z tymi wielkimi kombajnami canona typu image runner nigdy nie mialem
najmniejszego problemu.

>Lexmark to drukarka bardzo wytrzymała, bo przewidziana na 30 tyś. wydruków
>na miesiąc, moja po 3 miesiącach ma dopiero 2 tyś. stron. :D

no wlasnie o wytrzymalosc mi glownie chodzi. w sumie nawet mniejsza
ekonomicznosc bym jakos przebolal. <rs>