Re: Upakowanie 4 dysków

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 19:27:12 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> 1) A dlaczego nie kupisz lepszej obudowy i nie zamontujesz
> ich w normalnej pozycji?
>
> 2) Czemu musisz mieć akurat cztery dyski?
>
> 3) Dysk może być zamontowany "a boku", ale nie powinien być
> montowany "na sztorc".

1) nie ma to obecnie sensu - nowej obudowy nie będę miał gdzie postawić
do czasu przebudowy biurka w którym jedna z szuflad w metalowej szafce
bedzie zawierała cały komputer. Tak cz inaczej szykuje sie obudowa DIY.

2) 2 dyski to raid1, drugi na kompaktowanie "tego i owego" (przydaje sie
głównie jako temp) 4 dysk nie jest na stałe, on sobie "chodzi".

3) jeśli może być na dłuższym boku zamontowany to nie ma problemu, moje
rozwiązanie bedzie idealne stabilne i wygodne. słyszałem jednak mit ze
zmiana pozycji pracy dysku po dłuższym czasie używania moze powodować
problemy z dostępem do danych gdyz własnie grawitacja dołoży swoje 3 grosze.