Re: Jaki laptop?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 12:00:46 MET DST

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hbmjo2$798$1@inews.gazeta.pl...
> Witam i o pomoc pytam,
> Znajomej buchnęli laptopa i obiecałem, że pomogę wybrać coś nowego.

Z domu ukradli?

Ma być
> tanio i dobrze :) Sprzęt używany będzie głównie w domu, więc nie musi mieć
> super-wyżyłowanej baterii i nie musi być lekki jak piórko - aczkolwiek
> przyjemnie byłoby gdyby jednak nie padał po 5 minutach i nie był wielką
> cegłą.

Stacjonarny

Matryca matowa i raczej większa niż mniejsza - sprzęt będzie służył
> między innymi do oglądania filmów.

Filmy ogląda się na tv, a nie na matrycy w laptopie.

> Oczywiście jakieś wifi się przyda.

Każdy nowy laptop ma wi-fi.

Ma być prosto w obsłudze,

to zależy od systemu, a nie od laptopa.

> Sprzęt ma być nowy i raczej nie droższy niż 2 tysiące - a najlepiej
> możliwie tani. Jaki producent, żeby nie było kłopotu z awaryjnością i
> serwisem? Jaki model?

Unikaj acerów, do FS mam mieszane uczucia, a HP compaq jest składany z
budżetowych części.