Re: Pasywnie chlodzona grafika

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 23:11:21 MET DST

Powitanko,

> A dlaczego nieosiągalne? *Każda* karta od kilkunastu lat
> to potrafi.

Ta wlasnie tego nie potrafi. Problem jest znany, wojek Google opowiada i
po polsku i po angielsku, ze wielu ludzi pyta co zrobic z tym problemem,
ale nikt rozwiazania nie zna (wlacznie z ATI). Do tego nie dziala ViVo.
Stery i najnowsze i najstarsze - bez roznicy. Mam tej karty dosc
poprostu, wlaczam zwykle komp rano, wylaczam pozno w nocy, niezawsze
przed nim siedze i przydaloby sie, zeby sobie poszedl w S1, albo S3, ale
po tym bede musial resetowac, bo karta monitora nie obudzi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)