Re: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu

Autor: quent <xx_at_xx.com>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 14:34:38 MET DST

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości
news:hbkaad$idl$1@inews.gazeta.pl...
> On 2009-10-20 13:46:31 +0200, "quent" <xx@xx.com> said:
> Dupa tam. Mam tendencje do zwracania uwagi na estetykę niby tak
> nieistotnego elementu komputera, jak obudowa. Jabole mnie rozpieściły i
> nie przywykłem do ukrywania kompa gdzieś głęboko pod biurkiem, zakopanego
> pod stertą papierów :-P

Moja obudowa za 100zl jest bardzo ladna. Zlego slowa nie dam na nia
powiedziec!
Jak jeszcze pomysle sobie ile na nia wydalem to wydaje sie byc jeszcze
piekniejsza ;-)

> Muszę się jeszcze (jakoś?) upewnić, że z płytą jest wszystko cacy.

Kurde nie masz jakiego znajomego z piecem?
Nie trzeba przeciez rozbebeszac wszystkiego, wystarczy od innej obudowy
podpiac kabelek do twojej plyty obsadzonej w tym coolermasterze. Kabelki
powinny spkojnie siegnac.

> Kupując klapki na oczy, żeby na nią nie patrzeć? ;-)

Ja np za 2-3 setki kupilbym sobie np karnet na basen/silownie albo
zaprenumerowal jakis wyczesany magazyn o designie. To kupa kasy...

Pozdr.