Re: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 14:26:53 MET DST

On 2009-10-20 13:46:31 +0200, "quent" <xx@xx.com> said:

> Masz tendencje do popadania w nowobogacka maniere przeplacania za marke.

Dupa tam. Mam tendencje do zwracania uwagi na estetykę niby tak
nieistotnego elementu komputera, jak obudowa. Jabole mnie rozpieściły i
nie przywykłem do ukrywania kompa gdzieś głęboko pod biurkiem,
zakopanego pod stertą papierów :-P

> Poza tym jesli obudowa jest na gwarancji to ja zwyczajnie reklamuj.

Muszę się jeszcze (jakoś?) upewnić, że z płytą jest wszystko cacy.

> Albo kup cos 3x tanszego a za roznice w cenie zrobisz sobie dobrze ;-)

Kupując klapki na oczy, żeby na nią nie patrzeć? ;-)

--
Pozdrawiam
de Fresz