aktywacja visty/ugr.7 box

Autor: Jerzy Rynio <jerzyjb_at_data.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 07:58:45 MET DST

Nie wiem czy to właściwa grupa, ale nie znalazłem innej.
mam MS Vista box 32/64 bit. W tej chwili zainstalowany system jest na 1
kompie.
Mniejsza o zapisy licencyjne - chodzi mi o testowanie. Po zainstalowaniu
systemu na drugim komputerze powinno się bez problemu aktywować - przecież
jest to box. Może ktoś wie ile razy można aktywować wersję box? Co się
stanie z aktywacją na pierwszym komputerze? Czy będzie aktywna?