Re: Zestaw komputerowy do photoshop

Autor: nb <nobody_at_nowhere.net>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 03:16:52 MET DST

at Sun 18 of Oct 2009 14:57, vDon wrote:

> <cut>

> Hmm.. niskoobrotowy "magazynowy" dysk 5400 RPM u偶yty jako systemowy, i
> to w czym艣 maj膮cym pracowa膰 jako odpowiednik stacji graficznej? Ten
> dla kogo sk艂adasz zestaw mo偶e przesta膰 Ci臋 lubi膰 po takim wyborze.

A co takiego strasznego robi dysk 5400 RPM? Czy co艣 gorszego
ni偶 spowolnienie transfer贸w proporcjonalne do obrot贸w?

Niedawno zauwa偶y艂em, 偶e jedyne spo艣r贸d parunastu dysk贸w,
z kt贸rymi w og贸le nie by艂o problem贸w, to oba dyski 5400 RPM.
I nawet je艣li mia艂yby chodzi膰 na 3/4 gwizdka (w por贸wnamiu
z 7200 RPM) to chyba nie jest tak 藕le. Przy okazji s膮 cichsze
(to zauwa偶y艂em) i 偶r膮 mniej pr膮du, mniej si臋 grzej膮
(tak przypuszczam).

--
nb