karta graficzna i CS4, CS5...

Autor: wik <wigiWYTNIJ_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 22:42:11 MET DST

Za kilka dni będę skąłdał nowy komputer. Prkaktycznie mam juz gotową
konfigurację, ale nie wiem jaką kartę graficzną wybrać. Wyczytałem, że Adobe
CS4 potrafi wykorzystywac moc karty graficznej dzięki technologii Nvidia
CUDA. Z tej technologi korzystać będzie coraz więcej aplikacji (w tym
kolejne wersje Adobe CS). Chciałbym, aby karta grafiki była przyszłościowa.
Pod uwagę biorę GTS 250 Nvidii i HD 4770 Rodeona.
Bardziej podoba mi się Rodeon, bo chociażby jest w nowszej technologii 40nm
(mały pobór prądu) i ma dwa złącza DVI, a nie tylko jedno (drugie to D-Sub)
jak GTS 250.
Czy z powodu CUDA powinienem wybrać GTS 250?