Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Zbylut <Zbylut_at_NoWhere.zzz>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 10:00:09 MET DST

Animka napisal(a):

> No cóż...Z braku laku, czy miejsca w mieszkaniu zawsze lepszy będzie
> laptop nic nic. Prawda?

akurat na miejsce nie narzekam. Po prostu notebooki są dla mnie
najwygodniejsze. Przez pewien początkowy czas miałem blaszaka i
notebooka, po pewnym czasie okazało się że stacjonarnego w ogóle nie
włączam. Rozumiem, że jak ktoś kupi sobie maxdate czy inny wysokiej
klasy notebook, to będzie narzekać.

--
pozdrawiam, Zbylut