Re: klonowanie partycji z dysku fat32 na dysk ntfs

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 22:51:37 MET DST

JoteR pisze:

> Tak, masz rację, w Windows 3.x/9x/NT4 taka operacja była możliwa tylko
> przy użyciu narzędzi innych firm. Ale nie wiem czy zauważyłeś, w tak
> zwanym międzyczasie nastał XXI wiek i parę nowszych wersji Windows.
> http://support.microsoft.com/kb/325590/pl
>
> JoteR

Robiłem to tak:
1. klonowanie fat32 > fat32 na większy dysk
2. konwersja na ntfs
3. Obraz partycji ntfs programem snapshot.exe
4. restore na większą partycję ntfs tym samym programem.

proces bezpieczny i sprawdzony wielokrotnie.
pkt.1 można tez zrobić tym samym programem.

www.drivesnapshot.de/en

--
pozdrawiam
RyAn