Re: TV jako drugi monitor

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Thu 15 Oct 2009 - 20:20:32 MET DST

Radosław Sokół pisze:
> ToMasz pisze:

> Nic nie byłoby widać na tymże telewizorze po przeskalowaniu,
> więc po co Ci to?
Akurat w tym konkretnym momencie poto ze by wyświetlić film. najpierw na
monitorze, ( w celu sprawdzenie coto) potem załączyć TV i poraz drugi
odtworzyc ten sam film na monitorze+TV
Tak samo, aby pokazać zdjęcia z cyfraka na monitorze i TV.
O jakości. Mój monitor nie jest w stanie wyświetlić obrazu z taką
jakością z jaką jest wykonane zdjęcie. tzn zdjęcie ma wiecej punktów
nież monitor. Telewizor.. ma jeszcze mniej punktów. Tak wiec skoro
akceptuje redukcje jakości na Monitorze to zaakceptuje tą samą redukcje
na TV.
Film. Najczesciej ma... 300 - 720 punktów w poziomie - tak wiec i
monitor i TV jest w stanie taki materiał wyświetlić.
Wiem ze film na TV mozna "zobaczyć" tyle ze w moim przypadku to za dużo
klikania..

Dzieki.
ToMasz