Re: Jaki netbook?

Autor: maurycy123 <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Oct 2009 - 20:18:22 MET DST

> Albo w ogóle.

Znam ten bol ;-)

> Nie. Prawie nie oglądam filmów. A jeśli już, to w *kinie*.

Do kina to tylko z dzieckiem na bajki chodze ;-)

> Zazwyczaj świadczy to o filmie negatywnie ;)

W wiekszosci przypadkow ksiazka jest lepsza niz film.

> DVD zamontowany w samochodzie ma większy sens, niż trzymany
> na kolanach komputerek latający po kabinie w razie mocnego
> hamowania lub zderzenia.

Masz racje. Ale ja jestem bardziej optymistycznie nastawiony.
Troche kilometrow robie i nie mysle o wypadkach.
Inaczej balbym sie do auta wsiasc ;-)

> Co nie zmienia faktu, że obyłbym się spokojnie bez takiego
> czegoś (zresztą zazwyczaj nawet zapominam radio wziąć do
> samochodu i w niczym mi to nie przeszkadza).

Czasami trzeba sie troche odchamic ;-)
Troche kultury liznac ;-)

Pozdrawiam.
Maurycy123.