Re: Dziwny problem z połączeniem sieciowym

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 15 Oct 2009 - 14:22:57 MET DST

Dplus pisze:
> Czy karta sieciowa sobie padła? Nic niezwykłego z nią ostatnio nie
> robiłem :/
> Będę bardzo wdzięczny za pomoc...

Wygląda raczej na problem programowy. Zapuść jakiegoś Linux'a live CD i
zobacz czy na tym będziesz miał net. Większość dystrybucji powinna bez
żadnych kombinacji wykryć Twoją kartę sieciową. Na 75% będzie wszystko
dobrze i sieć ruszy;)

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/