Dziwny problem z połączeniem sieciowym

Autor: Dplus <xdplus_at_gmail.com>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 13:50:17 MET DST

Po dzisiejszym włączeniu komputera nie mogę się połączyć z routerem -
jest nietypowe zachowanie - co chwila pojawia mi się pobieranie
adresu
sieciowego po czym komunikat "kabel sieciowy jest odłączony" - i tak
co chwila przeskakuje z jednego na drugie.

Płyta ASROCK A790GMH, karta zintgegrowana, realtek.

Podłączałem router drugim kablem - to samo. Router do laptopa -
działa. W logu zdarzeń przy okazji utracenia połączenia jest
komunikat
"System wykrył, że karta sieciowa Realtek...PCI-E Gigabit Ethernet
NIC
została podłączona do sieci i ma zainicjowane normalne działanie na
karcie sieciowej."

Czy karta sieciowa sobie padła? Nic niezwykłego z nią ostatnio nie
robiłem :/
Będę bardzo wdzięczny za pomoc...