Re: Zasilacz bez wtyczki P4

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 12:33:25 MET DST

> Z powodu awarii i wymiany zasilacza, nie mam podłączonej wtyczki
> zasilającej 4-pinowej do płyty.

Mówisz o 4-pinowej wtyczce na osobnym kablu, czy o 4-pinowej przedłużce
szerokiego gniazda zasilającego płytę główną?

> Ta wymagana jest przez prądożerne Pentiumy. Czym grozi niepodłączenie tej
> wtyczki?

Przeciążeniem pozostałych. Zobacz czy po dłuższej pracy pod obciążeniem
przewody się nie grzeją. Jeśli jest to kabel wpinany osobno, to odpowiada on
za zasilanie chłodzenia procesora.

--
Azarien