Re: Grafika

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 07:39:08 MET DST

Proces zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> zwrócił błąd:
> Obecnie mam athlona 6400+, 4gb ram i radeona 4850.
> Z racji tego, że drugi taki sam radek kosztuje obecnie około 330 zł
> pytanko: czy jest sens dokupywać takiego do crossfire, czy lepiej sprzedać
> tego co mam i kupić coś nowego? Oczywiście ważny jest stosunek cena jakość
> i koszt całej operacji. A może po prostu jeszcze troche poczekać?

Poczekaj aż spadną 5850 :) Albo i zamień teraz, bo 4850 spadną jeszcze
bardziej. Ja sobie sprawię albo 5850 albo 5870 (jeśli zmieści mi się w
obudowie, w co wątpię), ale po przeczytaniu opinii nie zrobię tego teraz
ale poczekam na dopracowanie sterowników, a przy okazji cena też pewnie
zleci. W radki 5770 i podobne bym się nie bawił mając 4850. Pojedynczy
5850 będzie mocniejszy od dwóch 4850 (a nawet czasem dwóch 4870).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8