Grafika

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_NOpocztaSPAM.fm>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 07:24:59 MET DST

Obecnie mam athlona 6400+, 4gb ram i radeona 4850.
Z racji tego, że drugi taki sam radek kosztuje obecnie około 330 zł
pytanko: czy jest sens dokupywać takiego do crossfire, czy lepiej sprzedać
tego co mam i kupić coś nowego? Oczywiście ważny jest stosunek cena jakość
i koszt całej operacji. A może po prostu jeszcze troche poczekać?

--
marcin