Re: Jaka drukarka laser?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 08:35:46 MET DST

Użytkownik "PP" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:haksem$k9p$1@news.vectranet.pl...

> Plecam bo przymierzam się do kolejnego czwartego RICOHa, tym razem
> kolorowego, przed zakupem musiałem robić szefowi masę obliczeń kosztów i
> nie
> było lepszej oferty na rynku dla segmentu 5000-30000 kopi miesięcznie.
> Piotr

Mam Ricoha kserokopiarkę z 5 letnią gwarancją. Po 2 latach (mały przebieg 30
tyś. kopii) padło sprzęgiełko, serwis wymienił, ale odpłatnie, bo
stwierdził, że to jest część eksploatacyjna i nie podlega gwarancji. :-)
Poza tym, żeby mieć 5 lat gwarancji to trzeba raz na rok (albo 10 tyś.
kopii) zrobić u nich konserwację.
Mam też kserokopiarkę Kyocera KM-1635, 130 tyś. kopii na liczniku i zero
problemów. Toner kupuję zamiennik za 140zł na 15 tyś. kopii. Gwarancja na 3
lata albo 300 tyś. stron.
HPek ma dobre drukarki, ale oparte o mechanikę canona, więc kupuje canona,
trochę tańsze, a tonery identyczne. :-)