Re: Jaki netbook?

Autor: maurycy123 <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 21:54:29 MET DST

> Już oglądanie filmu na monitorze komputerowym jest lekkim
> pogwałceniem idei. Ekrany notebooków mają o niebo gorszy
> kontrast i kąty widzenia. A 10" przekątnej sprowadza oglą-
> danie filmu do kpiny.
>
> Owszem, *da* się oglądnąć. Ale to nie jest sprzęt do oglą-
> dania filmów, bo się do tego nie nadaje z racji elementu
> wizyjnego. Chyba, że ktoś lubi w samotności oglądnąć film,
> choć w tym samym czasie mógłby zrobić coś pożytecznego albo
> choćby poczytać książkę (co uważam za dalece bardziej war-
> tościowe). Dla mnie osobiście filmy to jedna wielka strata
> [...]

Nie kazdy ma czas ogladac filmy w domu.
Juz widze jak zabierasz do samochodu 42'' telewizor + zestaw glosnikow.
Nie wszystkie filmy sa w postaci ksiazek.
To po co montuja w samochodach DVD?
Ja ostatnio fajny film sobie obejrzalem jako pasazer (7 dusz). Polecam.
A czasami robie cos pozytecznego. Odpowiadam na posty na ktore mam cos do
powiedzenia.

Pozdrawiam.
Mautycy123.