Re: awaria monitora\grafiki

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 21:22:59 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Dlaczego karta pamięci do takiego zastosowania? Jak na archi-
> wum to pojemność będzie zdecydowanie za mała. Dlaczego nie
> chcesz trzymać tych zdjęć i plików po prostu na dysku twar-
> dym?

Są karty pamięci też 16 GB, ale drogie. Nie wiem jaka by najlepiej
pasowała do któregoś z czytników w moim komputerze. Skoro mam te czytniki
to chciałabym je jakoś wykorzystać :-) Pliki oczywiście trzymam na dysku,
(także na płytach dvd), który ma 250 GB pojemności, ale byłby sobie
zawsze widoczny jeszcze jeden dysk :-)

--
animka